KinoCircus - A filmes blog

looper.jpg

Csütörtökön úgy ültem be megnézni a Looper - A jövő gyolkosa című filmet, hogy szinte semmit nem tudtam előzetesen róla. Még régebben láttam a trailerét, de már arra is homályosan emlékeztem. Pár dolog derengett: jó film lesz, sci-fi és hogy az egyik föszereplő Joseph Gordon-Levitt. Na, ez nem sok minden, tudom. De annál nagyobb meglepetés volt a film. Először kicsit elkámpicsorodtam, mikor megláttam, hogy feliratos lesz, de nem bántam meg. Főleg úgy, hogy én általában jobban szeretem a feliratos filmeket, csak moziban kicsit másabb. De szuper volt hallani az eredeti hangjukkal. A sztori cseppet bonyolult, de mit is várnánk egy science-fiction-től.

A jövőben játszódik, 2044-ben, amikor az időutazás még ugyan nem lehetséges, de a jövőben, 2072-ben már igen, viszont illegális. A maffia azonban él vele és innen küldik vissza 2044-be azokat az embereket, akiktől meg akarnak szabadulni. A jövőgyilkosok pedig, mint például főhősünk Joe (Joseph Gordon-Levitt) megölik ezt a visszaküldött személyt. 

Hellyel-közzel követhető a történet, bár volt egy-egy pillanat, amikor csak pislogtam, hogy most mit is láttam? Bruce Willis feltűnése meglepetés volt számomra, mert totál kiment a fejemből, hogy ő is szerepel benne. Egy dolog idegesített egész végig, az hogy Joseph Gordon-Levitt mennyire ki lett maszkírozva, hogy hasonlítson Bruce-ra. Nagyon kis csúnya feje lett. De legalább elérték a céljukat, mert tényleg hasonlítottak egymásra.

JoGo-Looper.jpg

Összességében nem csalódtam a filmben, eseménydús, jól felépített, bár volt benne pár elgondolkodtató dolog. Ha megnézitek, ti is rájöttök, mik azok, nem lövöm le a poént. Úgyhogy irány a mozi! Jó szórakozást mindenkinek!

KinoMeter:

KinoMeter4.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinocircus.blog.hu/api/trackback/id/tr884823319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.