KinoCircus - A filmes blog

Scream3Sound.jpg

Életem első filmzene albuma a Sikoly 3. című Wes Craven opusé volt. A Scream 3: The Album lemezen olyan népszerű zenekarok számai kaptak helyett, mint a Creed, a System of a Down, a Slipknot, vagy az Incubus.

Az album tökéletesen visszaadja a Sikoly saga hangulatát, talán még jobban is, mint maga a film. Nem csak azért szeretem ezt a válogatáslemezt, mert első volt a sorban, hanem azért is, mert a négy film soundtrack-jei  közül talán ez a legegységesebb. A lapozás után teljes terjedelmében meghallgathatóak a számok.


MusicPlaylistView Profile
Create a MySpace Music Playlist at MixPod.com

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinocircus.blog.hu/api/trackback/id/tr694503676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Való 2012.05.13. 00:04:39

Egy filmzene gyűjtemény, jobban visszaadja a film hangulatát, mint maga a film? Mother of God! WTF?

-zalán- 2012.05.13. 06:33:03

@Való: Igen, ez tényleg furcsa. Szerintem a Scream 3 nem tartozik a legsikerültebb Sikolyok közé, viszont az album hangulatilag tökéletes. Rengeteg esetben van ez fordítva, érdemes megnézni pl. a Sikoly 4 tracklistjét...

Való 2012.05.13. 10:49:55

Értem, hát a tracklista alapján igazából, ez a lemez jobb mint bármelyik sikoly film, vagy legalábbis nagyobb élmény hallgatni, mint a filmeket nézni. A Sikoly 4 egy érzékeny pont számomra, azóta is bánom, hogy időt áldoztam rá, megfordult a fejemben, hogy megnézem.